my friend's wedding

on Rabu, 11 Mac 2009

salam..pe kabar semua?lama xblog..hari tuh lepas hujan lebat kt kl nih, line internet xde..pe nak jadik nih..adoila..anyway, last sunday, I went to Padang Jawa, Klang..ke Shah Alam..xkesah la..went for my friend's wedding.Tahniah noreen & hisyam..wah, cam artis ler kawan aku sorang nih.. Perkenalan aku ngan noreen simple jer..dulu actually kitorang satu kolej matrik..kolej matrikulasi melaka (2000-2002)..tapi, besa la..mase nih xbape kenal..igt2 muka jer..pas2 kt upm, noreen tegur aku..tanye aku nih bdk kmm ke?pas2 kenal cm gitu2 jer..Then, mase kena wt latihan industri..aku jumpe balik dgn noreen, mase nih baik le sbb dr upm de 5 org jer..then, pas habis blajar, mase keje kt area2 upm tu, aku satu bilik dgn noreen, kira sewa satu rumah la..tu yg lh baik dgn die nih..pe nih..nak citer psl kenduri..hahaa..well, congrates my friend..moga2 berbahagia selamanye..kitorang pun xleh lama2 sebenarnye..mase tuh baby pun tido jap jer..luckily baby x meragam..hari tuh pulak panas jer..so,cian kt baby kitorang pas makan, sembang2 dgn kkwan, amek gambar dgn pengantin, terus balik rumah..igt nk singgah kedai kereta..xjadik la..so, to noreen, selamat pengantin baru, moga bahagia..noreen, jaga hisyam bbaik..hisyam, jaga noreen bbaik..hisyam ke sisyam??


Ranking: 5

{ 0 Komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Tinggalkan jejak. Nanti kita jenguk awak..

 
© LIFE IS BEAUTIFUL | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO